יום ראשון, 1 בפברואר 2009

שלום לכולם:
אני רוצה לשתף אותכם בשיחה שהיתה לי היום עם רפי בנושא הסמינריון. לאחר שניסיתי לחפש מאמרים בכוחות עצמי ולא הצלחתי, נפגשתי היום עם רפי ונושא פתיחת השיחה שלנו היה למה בחרתי בנושא הסמינריון? נושא הסמינריון שלי עוסק בהשוואה בין למידה שיתופית באינטרנט לעומת למידה שיתופית בכיתה רגילה. תשובתי היתה שבחרתי בנושא מכיוון שהשערתי לפני קריאת המאמרים היא שקיימת למידה שיתופית גבוה יותר בכיתה מאשר בקורס מתוקשב בגלל הקושי שלי בשימוש במחשבים. לאחר קריאת המאמרים שינתי את דעתי והבנתי כי אפילו אצלי הלמידה השיתופית היא גבוה יותר בקורס מתוקשב מאשר בקורס רגיל.
בשיחה הגדרנו מילים נרדפות ללמידה בכיתה רגילה: כיתה מסורתית (הכיתה המקובלת), למידה פנים אל פנים והגדרנו גם מילים נרדפות ללמידה באינטרנט: רשת מקוון, מתוקשבת, פורומים, קבוצת דיון.
בנוסף למדתי כיצד למצוא מאמרים רלוונטים לנושא שלי בסמינריון דרך האינטרנט דבר שהתקשתי לעשות לבד. הפגישה עם רפי סיעה לי במציאת מאמרים להמשך העבודה שלי בסמינריון.
ליאת

תגובה 1:

רפי דודזון אמר/ה...

ליאת, הוספתי בדלישס של הקורס עוד מאמר על פורומים בחינוך הגבוה. את יכולה למצוא את כל המאמרים האמצעות התגיות 'ליאת' ופורומים.
בנושא של למידה שיתופית מסורתית (פנים אל פנים) יש ספרים של שרן שלמה ואחרים העוסקים בכך ואת יכולה למצוא זאת בספריה של המכללה.

כרגע נראה לי שאת יכולה לעבוד על משימה 6, מיזוג טקסטים ולהתחיל לכתוב את הסקירה הספרותית.
בהצלחה
רפי